till dej, killen.

det var verkligen första ögonkastet. och jag känner fortfarande likadant.
varenda gång jag går förbi dig i korridoren, så känner jag känslan.
känslan av fjärilar i magen. du är den rätta, och det vet jag.
jag vet inte hur jag någonsin ska kunna visa känslan för dig.
men jag försöker, så gott det går.
varje gång du kommer fram till mig, pratar med mig, eller.. bara ger mig komplimanger och kramar mig.
så blir jag hur glad som helst. det känns lixom i hela kroppen att det är just DU som har sagt det, och ingen annan!
jag önskar bara att du visste hur jag känner.
du betyder verkligen något speciellt. och.. jag känner något speciellt hos just dig.
en känsla som jag aldrig har känt förut..
även fast jag vet att det aldrig kommer bli någonting. så kommer jag alltid hoppas.
hoppas hoppas hoppas. och det slutar jag aldrig med.
du vet vem du är, och jag hoppas att du läser det här.
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0